Read it or don't.

Shut up, pick a chair that fits you cause its my turn to talk motherfucker.

Push my head down, all by myself.

Kategori: Allmänt

Det har gått ett tag nu.
Och jag har försökt hitta mig själv igen. 
Var långt ute i vattnet där ett tag.
Men ställde mig upp emot mig själv och slängde iväg en käftsmäll. 
Nu är det fan ta mig dags att vakna upp.
"Koppla för fan vad det är du gör mot dig själv!"
Var ett uttryck jag länge sa till mig själv.
Men jag kom liksom inte riktigt hela vägen ner i självförakt.
Jag är på banan igen med nya ideer och planer.
Och han är inte innvolverad i någon av dom. 
Kanske smått i bakrunden i någon men det kan stanna där.
Jag kommer inte godkänna något annat. 
Han sabba det återigen hörde jag härom dagen. 
Fylla, häkte och drogtest. 
Poliserna hade fått hans vrede och osäkerhet den natten. 
Han la det aldrig på mig. 
Han som hade kommit så långt denna gången. 
Man får lov att göra misstag och resa sig från dom.
Men nu börjar han göra det för många gånger, precis som om han skyller på det. 
Jag börjar tro att jag inte var lika viktig som jag trott. 
Den har jag också bearbetat och vägt och kommit fram till att det inte finns så mycket att göra åt det.
Blev besviken när jag fick höra om hans nersammansbrott och tänkte tyst för mig själv som jag alltid tänkt 
"Han kommer aldrig att växa upp på riktigt, hur i helvete ska det gå för honom?" 
Ändå faller jag ibland fortfarande. 
Idag var ett sådant fall. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: