Read it or don't.

Shut up, pick a chair that fits you cause its my turn to talk motherfucker.

We love, its too late.

Kategori: Allmänt

Har börjat komma på vad mitt nästa steg är.
Det är inte jätte lång väg dit, men några steg är det iaf.
Vill försöka starta ett nytt liv där.
Med honom.
Ibland gör han mig orolig och nästan lite förbannad.
Cigaretterna gör att jag kommer ihåg exakt hur han luktar och smakar.
Jag håller nog hårt i dom.
Måste hålla mig sysselsatt.
Nog en gnutta nojjig hur allt har gått när han har varit borta.
Antar att det är det jag gillar med honom.
Hade ont igår.
Idag är det lite bättre.
Hjälper honom att starta upp sin karriär igen.
Ibland kan vi nog bli lite ovänner om det.
Men ler snart igen åt varandra.
Klöser mig på mina ben.
Något kilar.
Något dunkar.
Vi är för nära redan, vi har redan passerat det stadiet.
Älskar hans kära.
De älskar mig.

Let this be good.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: