Read it or don't.

Shut up, pick a chair that fits you cause its my turn to talk motherfucker.

Shut up and pick a chair motherfucker. Its my turn to talk.

Kategori: Allmänt

Tänder återigen en cigarett. 
När ska galenskapen sluta? 
Funderar på att öppna en flaska vin. 
Klockan är 12.03. 
Det är en sådan dag idag. 
Jag är verkligen lycklig. 
Blir inget självdestruktivt drickande här inte. 
Bara för att det faktiskt hade varit gott. 
Vill egentligen inte, vet hur det slutar. 
Jag ler igen. 
Jag har fått tillbaka det, äntligen. 
Igår skrattade jag tills jag grät. 
Han är bra på det, att få mig att skratta. 
Snöar ute.
Men jag behöver shoppa. 
Skulle vilja klippa mig igen, kortare denna gången.
Den första förändringen gav inget resultat.
I högtalarna hörs:
"Im in heaven, im a god, im everywere, i feel so hot.
Its not a habbit, its cool, i feel alive, if you dont have it your on the other side.
Im not an addict, maybe thats a lie"
Känns ju snyggt att det råkar vara favoritlåten.
Kan känna mitt hjärta igen.
Mina andetag.
Känner igen mitt ansikte och leende.
Det var på tiden att detta kom. 
Trodde jag skulle gå under där ett tag.
En levande död.
Står själv igen, på egna ben. 
Behöver inte anpassa mig till någon annan, aldrig igen.
Im back. 
Shut up and pick a chair motherfucker. Its my turn to talk. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: