Read it or don't.

Shut up, pick a chair that fits you cause its my turn to talk motherfucker.

All anledning.

Kategori: Allmänt

Jag har börjat se mitt eget beteende mer klart.
Jag har blivit precis som hon? Precis som han vill ha det?
Tankarna går lite överstyr och jag får en lätt äcklig känsla inom mig.
Det kan inte fortsätta såhär.
Jag måste härifrån.
Nu med en gång egentligen.
Jag måste förvrida mitt huvud och känslor så långt bort.
Jag måste ju komma levande ur detta på någon vänster, eller hur?
Varför i hela helvetet sätter jag mig själv i skiten?
Förnedrar mig så långt att jag tror att jag har blivit någon annan.
Samtidigt vill jag ju inte ha det?
Kanske det bästa av det?
Kanske bara en liten del?
Kanske inte något av det alls egentligen.
Jaha, så nu är det DET som är problemet!
Jag vet helt enkelt inte vad fan jag själv känner?
Då blev detta lite enklare.
En cigg på detta?
FUCKED!


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: