Read it or don't.

Shut up, pick a chair that fits you cause its my turn to talk motherfucker.

Aldrig sagt att jag är normal.

Kategori: Allmänt

Jaha, sitter här igen. Mer erfarenhet, nya cigg, nyklippt hår, nytt läppstift, en nyöppnad heineken med samma man. Idag hittade vi vår drömlägenhet i helsingborg denna gången. Båda behöver flytta så vi tänkte att varför inte? Jag stoppade vår tanke lika fort som den kom. Bra att någon har koll...
idag planerar jag på att känna spriten dränka mina ådror och låta min odödlighet skölja över mig, som ett rus. Tar en klunk från min öl och känner mitt hjärta besvara den. Tänder återigen en cigg och kan nästan känna cancern smyga sig på. Han dödar hans kropp, fruktansvärt sexig känsla det där med tatueringar. Jag är alltid lite vått i mina stringtrosor efter jag har låtit dom dekorera min kropp. 
Får snart bli en ny. Hör mina killar prata, countryn är på, tatueringsmaskinen pumpar in och ut i hans kropp och cigarettröken ligger tätt över stället. har helt allvarligt funderat på att sno en bil någon gång. Köra en "gone in 60 seconds" grej. Fan vad fett det hade varit! 
Alla förutsättningar att ta hem detta. Ska vi? Ska vi bara köra? 
han verkar ju sansad, stabilt, tryggt och med en framtidssyn. 
Vet inte helt vad jag ska tro på längre så jag väljer att ta allt, allt med en nypa salt.
 
nu ska jag öppna en ny öl, ta en cigg och snart knulla skiten ur han.
 
ingen har sagt att jag är normal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: