Read it or don't.

Shut up, pick a chair that fits you cause its my turn to talk motherfucker.

Bored as hell.

Kategori: Allmänt

Usch nu vet jag inte vad jag vill och känner längre. 
Sitter här och glor och börjar bli lätt rastlös. 
Helvete vad tradigt det är.
Lördag. 
Vart är vi påväg? 
Gick ner i vikt till plåtningen. 
Gick väll, bra. 
Var det värt det? Helt klart! 
Lite problem har jag, det inser jag.
Han sitter på ena änden av bordet och stirrar och jag andra. 
Hur fan hamna vi här? 
Egoboosten är fortfarande där till viss del.
Men lite saknas. 
Nu är det fan smink på Emelie, från att ha gått utan smink i 2 veckor.
Släng på ditt snygga ja och gör något för helvete!
Så jävla trött på denna stan, det den står för och människorna i den. 
Någonting promonerar på mina nerver och kan inte sätta ord på vad det är.
Kan det vara mitt tradiga jävla liv?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: