Read it or don't.

Shut up, pick a chair that fits you cause its my turn to talk motherfucker.

Något annat än det här.

Kategori: Allmänt

Jag har äntligen kommit på vad det är om sitter och gnager och river inom mig.
En frustration och en längtan bort.
Jag vill något annat.
Jag vet nog egentligen hur jag fungerar men väntar ibland ut det för länge.
Jag måste försöka se mina varningstecken tidigare. 
Jag älskar honom.
Men jag kan inte stå här och stampa.
Jag har inte gått ut med mina vänner på säkert ett halvår. 
Jag har inga vänner? 
Sitter hellre hemma och gör upp planer med mig själv.
Det var nog inte det här jag hade tänkt. 
Det blev nog inte den bilden jag såg framför mig.
Ingen är på min nivå.
Inget vet mig egentligen.
Jag vet inte mig egentligen.
Kanske hade terapi varit lite skönt ändå?
Tycker om att vara ensamvarg.
Har jag alltid gjort om jag tänker efter.
Om tre veckor ska jag sitta i min lägenhet i Barcelona.
Jag åker dit själv istället.
Min medititation. 
Jag ska gå i de vackra områdena och hela mig själv genom alla lukter.
Jag har stått och stirrat på denna stan i 2 år och tänkte samma tanke varje dag.
Va fan gör jag här nu igen? 
Jag vill inte sitta om 8 år som nu och säga: Jag ville något annat, men jag kom aldrig dit.
Då kan jag lika gärna skjuta mig i huvudet med en gång. 

Så jag gör vad jag måste. 

 
 
 
 
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: