Read it or don't.

Shut up, pick a chair that fits you cause its my turn to talk motherfucker.

Mr & Mrs Smith?

Kategori: Allmänt

Jag går med bara ben i glassplittret och intorkat blod.
Jag trippar försiktigt fram till kaffekokaren och sätter på en kanna.
Glassplittret ligger tätt, överallt.
Blodspår och en förstörd stol.
Jag skrattar för mig själv.
Ler åt helheten.
Han kommer tätt efter, sätter sig och tänder en cigg.
Han råkade slinta med kniven kvällen tidigare.
Jag lindar om och drar åt hårt.
Lite Mr & Mrs Smith känsla över det hela.
Det är nog vi det.
Vi slänger på "Hillbilly Bone" och dricker kaffe.
Vännen kommer in genom ytterdörren med en skål musli.
Jag tänder en cigg och säger godmorgon.
Suckar lite tungt när jag ser att fönsterrutan tog en smäll igår med.
Det var väl jävligt onödigt.
Jag nästan älskar att vara i denna bilden.
Den är så komisk, så tragisk, så vacker & äntligen så jag.
Vi sjunger med till Hillbilly bone-b-b-b-boone och skrattar.

Tröttsamt men jag gillar det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: